Nuffnang Ads

19 April 2013

Sound of Silence....

Bismillah hirrahman nirrahim...

Hmmmm,,,,, Ibu bapa di luar sana mungkin mendoakan agar anak mereka tido nyenyak & tidak bgn di tgh mlm sambil merengek2 bkn? Tidak bagiku... Sejak PERISTIWA ITU... ku tidak mungkin tido dgn lena. Ianya hanya lebih mendebarkanku.... seperti sesuatu yg tidak diingini berlaku sekali lagi.... dgn sifat baby Hani yg tidak akan menangis di waktu mlm walopon lapar lebih membimbangkanku.... Hani hanya akan menghisap jarinya menandakan dia lapar... aku lebih rela mendengar tangisannya sbg indikasi bhw perhatianku diperlukan berbanding sound of silence itu. Aku khuatir aku terleka di saat2 dia memerlukanku.... Perasaan ini bkn shj kurasai terhadap baby Hani... kadang kala turut dirasai terhadap kakak along Hana juga... Bagaimana utk membendung perasaan ini? Adakah aku akan menghadapinya sepanjang hayatku? 

"Worries when u cry but your silence worries me more"  
 
p/s: perlukah aku berkongsi PERISTIWA ITU? Tidak buat masa ini.... Bibir mampu tersenyum tapi hati menangis siapa yang tahu

4 comments :

  1. Sedih aku baca.. Semoga peristiwa itu tidak menghantui ko selamanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo bleh aku delete mcm delete document/folder dlm computer aku dh buat nia...

      Delete
  2. owhh..naf pernah kehilangan ya.mungkin perasaan naf lagi berat dari saya.
    walaupun saya tatau cite sebenar,mudahan yang berlaku tu ada hikmahnyakan.sekurangnya,kita ada anak syurga...allah lagi sayangkan mereka... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita ada persamaan lg ye... Harap mereka bertemu dan menjadi kawan sepermainan di sana...

      Delete