Nuffnang Ads

04 April 2013

Auntie Yuni menjadi orang Pulau

 Bismillah hirrahman nirrahim....

Herlooowww.... post yg ke2 harini.... 

Nak tempek gambar2 sikit dedicated utk adikku, Norayuni a.k.a. Auntie Yuni (gelaran yg dipanggil oleh Hana)... kami sekeluarga telah mengadakan Majlis Kesyukuran/ Doa Selamat utk satu2nya adik perempuan aku. Majlis telah diadakan pada hari yg sama aku dimasukkan ke hospital iaitu sehari sebelum beliau berangkat ke Pulau Labuan berkhidmat utk negara... Sib baik aku xkena tahan dalam wad... Sempat la juga aku memeriahkan majlis walopon dlm keadaan kureng sihat.... apeadehal.... tak macho la lembek2,,,, utk menyenangkan semua pihak, kami mengadakannya di surau Kg Puah...

atas kiri:Yuni & mama, atas kanan: Hana kusyuk berdoa, tgh kanan: Hani yg tenang; bwh kanan: Hana mengintai jemaah lelaki
 
Hana dh gelisah


Terus bukak telekung

"We will be missing you Dr Norayuni"

kiri: aku, kanan:Yuni


Aku tiada dlm gambar. Mungkin ditoilet sakit peyut... hahaha

No comments :

Post a Comment