Nuffnang Ads

27 April 2013

Hair Loss....

Bismillah hirrahman nirrahim...

gmbr hiasan semata2 (tq pakcik google)

Apa kaba saudara-saudari di sana di sini di sinun??? (apa ko merepek nih?) Ok... Mommy2 di luar sana pernah tak ada pengalaman ceggini lps lebey kurang 3-4 bln lps bersalin? RAMBUT GUGUR.... uwaaaa.... nangis tak berlagu.... harini aku bkn nak crita berkaitan pospartum hair loss secara saintifiknya... kalo nak tau, gi google sendirik... try juga google nih.... Telogen Effluvium..... salah satu jenis hair loss yg aku sedang alami skrg ini.... di sini aku cuma nak berkongsi pengalaman aku yg tak seberapa ni je....






















nasib baik kali ni aku dh bersiap sedia... bersiap sedia apa? bersedia menghadapinya dengan inikah?
kete kebal



abg komando yg macho

mcm nak pergi berperang plak rasa...












kene bersedia mentally..... kali ini aku agak bersedia mentally dan juga redho,,, dulu anak first igt kepala aku akan jd cenggini selama-lamanya....
uwaaaaa~~~
 terbayang dah aku kene pakai nih tuk menkaver kepala hotak ku,,,,
rambut pelesu.... uwaaaa~~~


adakah aku akan menjadikan beliau sebagai idola aku seumo idup???


uwaaaa~~~uwaaaa~~~~~~dan uwaaa lagi~~~



utk kali ini, aku juga telah lebih bersedia physically.... aku telah menggunakan SENJATA RAHSIA.... senjata rahsia?



***********************




***********************




***********************




 ***********************




tadaa,,,, ini dia.... gunting ajaibkah? gunting rambut je...
ini lah senjataku kali ini... habis pantang je haritu aku telah bertukar imej rambutku dgn pertolongan gunting ini....
daripada ini

kepada ini,,, (ensem tak aku? hahaha)

walopon rambutku still gugur jugak kali ini di serata rumah... tapi tidak menakutkan seperti dahulu lg.... pendek2 je yg gugurnye,,,,, doakan kali ni cepat recover.....

tapi ada org yg ckp sbb baby dh menyembur..... betolke? suratan atau kebetulan shj??  Hani mmg tgh menyembur pon.... haish,,,,,,

blrffffffff.........

peace......

No comments :

Post a Comment