Nuffnang Ads

11 June 2013

Kami Sedia Membantu

Bersawang suda ini blog..... kita kasi tiup sikit,,,, Fuh... Fuh... Fuh... Uhuk 3x....

 Bismillah hirrahman nirrahim...


Dlm last post aku hrtu ( Selamat Hari Buruh!!! Esok Kerja!!! ), aku ada ckp aku ni workholic... mana la tau kot2 kalo bos terbace blog haku... ada la peluang aku dpt APC (Anugerah Perkhidmatan Cemerlang)... verangan tak hengat eh ko..... hahahaha....

Skali tuh angan2 aku menjadi realiti plak.... Dlm beratus2 org pekerja di tempat aku keje skrg ni, aku telah dinobatkan sebagai satu2nya pekerja cemerlang.... hebatnya aku.... betolkah berita ini? its so good to be true.... wawawah.... kengkawan2 kat luar sana percaya tak????


******

******

******

acah je mak enon.... mungkin aku terlebey exaggerate brita ini....  hahaha... bagi la chan aku nak verangan japs.... ehem... ehem.... aku betolkan statement aku tadi.... "Dlm beratus2 org pekerja di tempat aku keje skrg ni, aku telah dinobatkan sebagai salah seorang pekerja cemerlang tahun 2012" bkn aku sorang.... hokey kali ni sirius.... Tiba2 aku terasa mcm yg bos haku mungkin ada terbaca post aku yg lps dan kesian tgk aku buat muka seposen, lalu memberikan APC utk kali ini kpdku.... mungkinkah?

Mungkin ada gak yg akan cakap ramai yg dh dpt APC tu lg awal dari ko la... ko dh enam tahun baru dapat.... segan la sikit weh.... tak payah nak bangga2 sgt.... mungkin bos dah xde pilihan lain dah... hmmm.... tu semua xpenting.... yg penting aku sgt bersyukur dgn nikmat & rezeki yang Kau berikan ini Ya Allah.... Terima kasih juga famili2ku kerana memahami dan bertolak ansur dgn tugasku ini....



 aku mmg suka keje aku... "Kami Sedia Membantu" Cewah...... berkobar-kobar..... mcm nak oncall kat opis mlm nih jgk.... huhuhu.... (buang tebiat)




Majlis APC tadi disampaikan oleh YB Datuk Seri Dr Subramaniam..... Menteri Kesihatan Malaysia yang baru... di PICC, Putrajaya..... terasa macam Hari Anugerah Cemerlang kat skolah2 dulu plak.... huhuhu.....




 

ok kengkawan...  peace uolllsss...... :)


 

No comments :

Post a Comment